۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

ايام ظهور

ايام ظهور و انتظار


السّلامُ عَلي المَهديّ الَّذي وَعَدَاللهُ بِهِ الاُمَمَ اَن يَجمَعَ بهِ

الكَلِمَ وَ يَلُمَّ به الشَّعَثَ

السّلامُ علي رَبيعِ الاَنامِ و نَضرَةِ الايام


... آن روز ، روز ظهور اسلام و دين ، روز گسترش عدل و داد ، روز احياء زمين و زمينيان از مرگ است . مردم ، مهدي ( عج ) را با نشانه هاي آرامش و وقار مي شناسند و به حلال شناسي اش و حرام شناسي اش و به نياز مردم به او ، و بي نيازي او از مردم .
زيبا چهره است و نوراني و جذاب و جوان !
وقتي " قائم آل محمد(ص) " قيام كند ، منادي از آسمان ، ظهور دولت يار را نويد مي دهد و زوال سلطه ي جابران را .
از " مكه " ظهور مي كند . پشت به خانه ي كعبه داده ، جهانيان را به " حق " فرا مي خواند .
نيكان و شايستگان ، از همه جا و همه سو ، ندايش را پاسخ مي دهند و يارانش از بلاد گوناگون ، پيرامون او جمع مي شوند .
آن روز ، روز خلاص و نجات است .
روز فتح بزرگ و پيروزي نهائي است .
روز حكومت صالحان و امامت مستضعفان است .
روز استخراج گنج هاست ... و روز فتح شهرهاي شرك و سقوط پايگاه هاي كفر .
وقتي آن امام ظهور كند ، آثار محمد (ص ) را تبيين مي كند و با سلاح ، دشمنان خدا و دين خدا را به هلاكت مي رساند ، پهنه ي زمين را _ همانگونه كه از ستم پر شده است _ از عدل و داد مي آكند .
آنروز ديوار مساجد كوتاه خواهد گشت . عدل و مساوات همه گير خواهد شد . نابسامانيها از ميان خواهد رفت . ستمها و جهلها از جهان رخت خواهد بست . دلها منور ، عقلها كامل ، دانشها واقعي ، و جانها سرشار خواهد شد . زندگيها پاك ، و امتيازهاي پست مادي نابود خواهد گرديد .
آن روز ، عصمت جاودان زنده خواهد شد ، و عينيت ايمان قوام خواهد يافت .
آن روز ، قطرات نور ، از جام لحظه ها ، در قالب وجود انسان خواهد ريخت . و انسان فطري ، با تزكيه و تعليم ، پرورش و آموزش ، به سوي جاودانگيها راه خواهد يافت .
آن روز ، فضاي زمان زايل ، به نمونه اي از دهر ثابت بدل خواهد گشت ...
آن روز ، همه جا و همه چيز نور خواهد بود و نور ، و روشنايي خواهد بود و روشنايي ، ذات همه چيز نوراني خواهد شد ، و روح نور ، در همه جا و همه چيز ، حلول خواهد كرد ...
و آن روز ، همه جا و همه چيز ، نور خواهد بود و نور ، و روشنايي خواهد بود و روشنايي ...
در آن روز بانگ " اشهَدُ ان لا اله الا الله _ و _ اشهَدُ انَّ محمداً رسولُ الله " ، در سحرگاهان و نيمروزها و غروبها ، از فراز مئذنه ها ، و از درون آباديها ، در همه جاي جهان ، به گوش مردم آن روزگار خواهد رسيد . گلبانگ " حَيَّ عَلَي الصَّلاة " ، و " حَيَّ علي خير العَمَل " ، در همه سوي ، در پنچ هنگام ، طنين انداز خواهد گشت .
با شعار " انَّ اللهَ يَأمُرُ بالعَدلِ و الاحسان " ، عدل و احسان ، همه جا را خواهد گرفت ، و " جامعه ي اعلون " پديد خواهد آمد . و مشعل جاويد ، همچون خورشيد ، بر فراز پهنه هاي زيست انساني ، فروغ خواهد پاشيد .
حماسه ي جاويد مرزبانان تجسم خواهد يافت . و خون متبلور خورشيد ، در راه " تفسير آفتاب " ، به آباديها و زندگيها رنگ خواهد زد .
" عصر ظهور " رجعت دوباره ي بعثت در حرا ، امامت در غدير و شهادت در عاشورا ست ، و " مهدي ( عج ) " ، همان " محمد ( ص ) " است در جلوه ي علوي و حسن حسني و شور حسيني .
دولت مهدي ، تجسم آرمان " بعثت " و " غدير " و " عاشورا " ست .
بار خدايا ! از درگاه تو مي خواهيم كه خروج قائم آل محمد " ص " را نزديك گرداني ، و او را از نهان جهان در آوري ، و دوران غيبت او را به پايان بري ، تا بركهن ترين معبد توحيد تكيه زند ، و بانگ دلرباي خويش را ، به گوش توده هاي ستمديده و سرگردان بشري برساند ، و به رسم ستم و ستمگري پايان دهد ، و بناي عدل و داد ، و دانايي و شايستگي را ، پي نهد ...


اللّهمَّ اَرنا الطَّلعةَ الرَّشيدَة ،

وَالغُرَّةَ الحَميدَة ،

اللّهُمَّ انّا نرغَبُ اِلَيك ،

في دولةٍ كريمَةٍ ،

تُعِزُ بهَا الاسلامَ ،

وَاَهلَه ...
بيا كه از قدمت سبزي بهار بيايد بيا كه روشني روز و روزگار بيايد

خزان ظلم به تاراج باغ دست گشوده بيا بيا كه بهمراه تو بهار بيايد

هیچ نظری موجود نیست: